Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գներ հո չե՞ն, ինֆարկտի բուն են

Գներ հո չե՞ն, ինֆարկտի բուն են
31.05.2013 | 00:06
Դիտվել է՝ 3236

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ